wtorek, 6 maja 2008

Znana malarka Molly Aldona Ratajczak Admin forum deaf.pl

Molly - Bidulko nie trzeba mi aż tyle reklamy. Jak ktoś chcę to znajdzie sobie mojego bloga. No cóż Dziękuje bardzo xDDDD






Gość: , host-89-228-129-156.gorzow.mm.pl 2008/03/30 18:31:28 Darek Wachowski jesteś zupełnie chorym jebanym facetem. potrzebujesz psychiatre , dam ci adres szpitala psychiatrycznego i proszę iśc na ulicej walczaka i tam poproś o pomoc psychiatrycznego. Brzydzę się z tobą. Cieszę się ,że z tobą nie spotkałam się na żywo. A gdyby tego doszło to masz kłopoty ode mnie. Fuj jebany Darek Wachowski.
- w-swiecie-gluchych 2008/03/30 19:32:56 Do czego doszło? Nie mogę już tego znieść. Gdzie ja napisałam, że IPJM jest za dwiema językami? Proszę mi to powiedzieć. To, że ja tak napisałam, nie znaczy to, że ja mówię W IMIENIU IPJM. To było moje zdanie i już.

Brak komentarzy: