wtorek, 6 maja 2008

Wpis ze strony alldeaf Matirx cenzura posty na ilosc

Nie szukajcie infmacji po forach, bo ich tam nie znajdziecie lub klamstwa.


Jeśli można tu swobodnie pisać nie ma potrzeby, żeby tam je kopiować


W sprawie głuchych interesuje się od miesiąca. Widzę znamiona przestępstwa i krzywdę Głuchych.
Nie myślcie, że zrobiłem jakąś zemstę. Chcę tylko, żeby problem głuchych był nagłośniony.
Chodzi o to żeby opinia publiczna zwróciła uwagę na losy głuchych w IV Rzeczypospolitej.

To nie ładnie, że zrobiłem plagiat. To prawda, że napisałem prowokacyjnie. Bardziej chciałbym zobaczyć opinie głuchych. Widzę, że jesteś bardzo mądry facet. Nie zgodzę się, że tam poszli na tamte forum. "Tam" jest już wszystko napisane. Jeśli pozwalają pisać Ci, to tylko, aby pochwalić IPJM. Na tamtym forum zrobiłem 11-cie postów, które zostały pozmieniane. Pierwsze spojrzenie, ze głusi nie mają własnego zdania. Przecież głuchy nie mówi, ale rozum ma. Natomiast "tam" myślą za niego. Fora nie są po to żeby myśleć za głuchego.
Zostałem tam zbanowany za dobre posty, których nie wstydzę się.

To prawda, że założyłem na darmowym hostingu nie, dlatego żeby robić plagiaty. Chciałem żeby głuchy swobodnie wyraził swoje zdanie bez cenzury. Przeczytam Twój post nie zauważyłem wrogo nastawionego człowieka. Jeśli można tu swobodnie pisać nie ma potrzeby żeby tam je kopiować.(Zrobiłem to na wszelki wypadek)

Poruszę ogólnie temat for. My tworzymy i kreujemy historie Neta. Sądzie po twoich umiejętnościach, że jesteś długo na necie. Pewnie pamiętasz grupy dyskusyjne. Potem był szał, na IRC, przyszła epoka for i bogów. Ale to wszystko przemija. Nieprawda, że tam siedzą a tu nie siedzą. Ten sam problem. Jeszcze fora (erotyczne i warez) bujają się. Napiszę, że mi też jest ciężko. Łzy w oczach mam jak wejdę na IRC i popatrzę jak na cmentarz.

Jedzie inwalida na wózku do Urzędu. Rozkłada ręce i krzyczy, że nie może wjechał. Robi się Alarm Warum Skandal. Jak to człowiek nie może wejść?. Robi się specjalne podjazdy wszędzie. Do Autobusu to kierowca musi "dupsko" podnieś wyskoczyć i przywiązać wózek.
Nie widziałem ślepego ani na wózku żeby walczyli między sobą. Jeśli jest cos nie tak, to Inwalidzi na wózku mają telefony 0-800. Dzwonią i przyjeżdża inspekcja i nakłada takie kary ze im się odechciewa. xDDDD

Są dobre czasy Głusi, żeby wywalczyć swoje prawa. Nie znoszę obłudy. Co do strony ONSI, na której jest 350 wpisów? W jednym poście na alldeaf napisałem jak uczyłem się j. migowego. Potem ukończyłem kursy tłumacza, Mam tłumacza świadectwo tłumacza przysięgłego.(Migany przestał istnieć dla mnie) Nie wiedziałem, że co to jest SJM. Na ONSI jest, co piąty wpis ze niby wpisuje się "słyszak". Ludzie, którzy słyszą nie wiedzą, co to jest SJM. Tam są wpisy typu, „ Jeśli Waszym językiem Naturalnym Językiem Migowym jest PJM? To popieram”. Łańcuszek zła, bo jednym kłamstwem robią drugie kłamstwo. Wprowadzając opinie ze ludzie ze świata głosu wiedzą o głuchych i popierają IPJM.
Napisałem tam 5 wiadomości żadna nie ukazała sie.

•Będę patrzał na Ręce IPJM. Jeśli zobaczę ze ktoś krzywdzi Głuchych napiszę o tym.

Drogi czytelniku, akcje "niemy protest" na Youtube popieram. Tylko, jeśli się oszukuje to znaczenie protestu osłabia się. Nie ma znaczenia czyje forum ona może was zjednoczyć.

NJG jest potrzebny , jako język pomocniczy (nie urzędowy) w sądach, milicji organach ścigania.

Brak komentarzy: