wtorek, 6 maja 2008

Czy do Protestu nie powinna przyłączyć sie Dziewczyna w czerwonym ochraniaczu?

Zostało naruszone Jej dobre imię??

Pod jedną odpowiedzią video dałem pytanie
"Czy ta dziewczyna z TVN wypowiedziała się za wszystkich głuchych czy Tylko za siebie? „
•Dostałem odpowiedź od Głuchej osoby
-"że migała to, co kazali jej nauczyciele i w języku, w jakim jej kazali."




http://maturapl.jof.pl/

Niżej dałem pytanie na YouTube! Ale pojawiły się sie odpowiedzi od IPJM (jak zwykle nie na temat) to juz sobie odpuściłem xDDDDD
Cytat:
Mam pytanie czy do Waszego Protestu nie powinna przyłączyć sie Ta dziewczyna w czerwonym ochraniaczu?
01:56 Do 02: 01
•Jeśli została wykorzystana nieświadomie.
Głusi sugerują, „że migała to, co kazali jej nauczyciele i w języku, w jakim jej kazali."
Zostało naruszone Jej dobre imię. Jeśli jej słowa zostały wyrwane z kontekstu, to ona ma pierwsza prawo od przeprosin ze strony TVN24.
Pewnie już ona wie, o Waszym Proteście. Jeśli będzie milczeć zmienia to postać...

Ciekaw jestem. Czy IPJM zdałby Maturę? (Rozumie pytania),
••Jeśli na moją odpowiedź odpowiedzieli:
-"...Szkoły teraz nie zmieni..."
Co ma piernik do Wiatraka xDDDDDD
Trzeba zacząć od tego czy Rasistowski IPJM i ONSI zrozumieli, o czym był reportaż?




Waszą Sytuację porównam do książki George Orwell-a - "Folwark zwierzęcy"

Uwierzycie mi, że za tym protestem stoi IPJM! Rozczarowują mnie głusi.
Niesłyszący krzyczą, że TVN24 nie podał rzetelnej informacji o Głuchych.
Co robią Głusi na stronie "ONSI"?
Na wielu stronach internetowych Głusi nawołują do robienia wpisów
Głusi nie lepsi od TVN24.
Z TVN można było wygrać uczciwą walką. Mieliście przewagę. Skoro ONSI kłamie...
Waszą Sytuację porównam do książki George Orwell-a - "Folwark zwierzęcy”.
Przez wiele lat była przenośnią do PRL-u. Na alldeaf jest przenośnią do Niemego protestu wykonaniu IPJM-u.Równie dobrze mogę porównać bohaterów tej książki świnie do głuchych. Zbuntowane świnie czytaj głusi robią powstanie, ale wprowadzają gorsze oszustwa, jakie robił TVN. Tymi świniami steruje Instytut Polskiego Języka Migowego. IPJM nie pokaże się w kamerkach, jako ludzie, którzy protestują przeciw TVN24. Wykorzystują głuchych.
Wcześniej IPJM was oszukiwał i kłamał, Teraz oszukuje, IPJM i Będzie was Głusi oszukiwał IPJM. Wam Głusi będzie brakować na Chleb to wam będzie brakować na masło a nie IPJM-owi.



Skoro na tej stronie alldeaf opowiedziało się tylko kilka osób. To na stronie wiadomości onsi pl wpisy robi jedna osoba pod różnymi nikami. lub członkowie IPJM-u. Moja wypowiedź tam nie pojawiła się.( Nie była negatywna)
Co chcecie pokazać "ONSI”, że umiecie lepiej kłamać?

Feeeeeeeeeeeeee nie wstyd wam?
- Wstydu IPJM nie ma, bo on winę zrzuci na Głuchych
http://www.niemyprotest.pl/info_komentarz_dodaj,8736,komentarz.html

Tłumacze Języka Migowego powinni tak samo tłumaczyć jak ONSI i IPJM manipuluje postami .


Lucinda komentuje to głucha osoba:

"może masz racje ze Głusi źle zrobili z tymi komentarzami. Nie tylko oni oszukują ale tez telewizja pokazała nieprawdziwe życie o Głuchych co nam bardzo oburzyło. Ja byłam oburzona jak oglądałam fakt na youtube z napisami to po prostu same kłamstwo i bardzo nam poniżała tymi informacjami. Np. dokładnie widziałam jak jeden chłopak migał "ja chce zdawać maturę" a napisy wyświetlało "chłopak woli pójść do pracy niż zdawać egzamin" co to ma znaczyć Widocznie oni nie interesują sie tym co Głusi mają do powiedzenia tylko tak mówią ogólnie i to grubo sie mylą! Nie dziwie się, ze Głusi protestują"

http://maturapl.jof.pl/

Brak komentarzy: