wtorek, 6 maja 2008

Przez 10 lat nie nauczył się głuchy SJM-u. Głuchy staje do Matury nie zna znaków migowych ani języka polskiego.

Uczniowie ze Szkoły z Lubińca proszę o kontakt ze mną . Ważna Sprawa.

Wystarczył mi Tydzień żeby zrozumieć problem głuchego. Prawda jest taka, że żaden głuchy nie wie, o co chodzi w tym filmie na początku tematu
http://pl.youtube.com/watch?v=qEKVmrEUtck
Chciałem dotrzeć do IPJM gdzie oni widzą te kłamstwa. Pytałem na YouTube się, od której sekundy kłamią. Mogę wyciąć kawałek filmu, bo w filmie są napisy i zapytać się to jest kłamstwo?.

Grino nie jest Detektywem. Przykład dałem Grinno, aby wykazać, że jest to forum IPJM a nie dla Głuchych. Następny w kolejce był mój post. Celowo nie podawałem swojego przykładu żeby nie robić z siebie męczennika. Z moimi postami zrobiono gorzej, bo powycinano i pozmieniano treści. Każdej osobie podaje linka i Nicka, jakiego tam miałem. Nie wstydzę się, ani jednego postu, które zrobiłem. Dlatego nie mogę nazwać forem. Drogi czytelniku, Grino nawet nie wie, ze jego post tak był edytowany. . Nie chciałem tam pisać, ale byłem zaproszony przez Olcie. Teraz cieszę sie ze zrobiłem tam ślad. Przynajmniej się czegoś dowiedziałem. xDDDD Na forum byłem dwa dni. W ostatnich godzinach życia na deaf napisałem do Erde żeby usunął moje konto i moje posty. (Dlatego ze byłem zaatakowany głupio pisali.) Dochodziło, że dostawałem od IPJM-u pogróżki np. Nick Lwie Serce z tamtego forum chciał się ze mną Bić xDDD Uderzę inwalidę z wadą słuchu i jeszcze dostanę wyrok. Dlatego napisałem odo Erde o usunięcie konta. Na forum alldeaf.pl piszę, dlatego, bo uważam, że poczynania IPJM ma znamiona Zbrodni. i chciwości zarządu. Oni tylko tak szumnie nazwali się(instytut). Nie powinienem brać ich w ogóle pod uwagę. Cale te "bagno to 10 osób i to jeszcze spokrewnionych. (Tata córka, mąż z żoną itp.)
Przepowiadam im przyszłość. Następny protest, który zorganizują w przyszłości. Będzie zero reakcji. Cała prawda wyszłaby gdyby młodzież ze szkoły Lublińca zabrała głos. Jeśli któryś, ze Szkoły Lublińca czyta ten post proszę o odpowiedz. -Macie Gwarancje ze Wasz post tu nie zostanie zmieniony!
••Odnosicie Posadki dla Olci. Daj jej boże jakąś prace. Większość głuchych nie ma pracy. Dobrze jak rodzice pomogą i ustawią córeczkę. Nie wierze w sukces Ludzi z forum deaf., Bo oni żyją wirtualnie na forum a nie Realnie rozwiązują problemy. Dlatego oni nic przez 5 lat nie zrobili i nie zrobią. (IPJM działa egoistycznie. Czyli tylko Siebie dba. Córka będzie miała prace, ale Ty Drogi czytelniku, nie będziesz miał roboty w IPJM-e).Ktoś to pisał, że idzie postęp techniczny. Medycyna radzi sobie coraz lepiej z głuchotą. Świat Ciszy maleje. Nie myślę, że będą rezygnować z SJM-u. Dlatego ze ten człowiek może słyszeć. Głuchy nie jest świętą krowa w Indiach, że nikt go nie ruszy. Zaczyna brakować rąk do pracy i niektóre zawody Będą spoglądać na głuchych czy nie wykonają roboty.
Jeszcze raz powtórzę ze jestem zwolennikiem dwóch języków. (NJG jako język pomocniczy)Wydaje mi się, że winni są nauczyciele i zły jest program nauczania. Dla mnie jest niemożliwe żeby przez 10 lat nie nauczył się głuchy SJM-u. Człowiek staje do matury i on nie zna znaków migowych(synonimów) ani języka polskiego. Młody głuchy nie nauczył się języka to tym bardziej stary nie nauczy się. Nawet tu na forum czytałem w Newsach ze rocznie 500 głuchych będzie słyszało
IPJM rzucił się z motyką na księżyc. Są mocni, ale na forum. Strona ta jest nie istotna. Nikt na nią nie powoła się. Strata czasu. Głusi mogli walczyć o tłumaczy. Tłumacz z biegiem czasu nauczałby się NJG-u. Tak głuchy nie będzie miał nic. Przez Kogo? Głuchy przez głuchego cierpi.
Pytałem Cię Drogi czytelniku, co po szkole? Co po Maturze? Chciałbym żeby głusi podsumowali temat. Martwy protest. Czyli brak zainteresowania przez Ministerstwo Oświaty. Dwa dni temu IPJM ogłaszał ze TVN24 będzie przepraszać. Zakończyło, sie tak, że mają ich w "dupie".
Na tamtym forum sugerowałem, ze: to mało, że ktoś kocha coś. Podawałem przykład, za co potem byłem wywalony z forum. NP: Ludzie czasem kochają stare samochody na węgiel i parę. Wiadomo, że nie wrócą. Wierzę Ci, że lubisz NJG, ale i tak musisz uczyć się dwóch języków.
Czasem dziecko na wózku daje się do normalnej szkoły.Podyktowane jest to tym, że lepiej będzie sie rozwijać.(Integracja) Podobnie jest z głuchymi tylko, że Wy nie macie miejsc gdzie moglibyście ze swoimi rówieśnikami słyszącymi pobawić się wymienić doświadczenia. Uczycie się w internatach to was nie widać. Szkoła skończy się > W dużym mieści można spotkać osobę podobna z wadą słuchu a jak mała "gówniana" mieścina to głuchy będzie żył jak odludek i samotnik.

Brak komentarzy: